چگونه در دل فیلمنامه خود یا پیرنگ اصلی داستان مان ، داستانک یا خرده پیرنگ اضافه کنیم تا دچار سردرگمی نشوییم

فیلمنامه نویسی

بخش دیگر از آموزش فیلمنامه نویسی و یا تکنیک های فیلمنامه نویسی ، این با موضوع : داستانک در دل داستان اصلی


خیلی از نویسندگان تازه نفس و یا نویسندگان مبتدی در دنیای داستان گویی خود دچار مشکل می شوند و خیال می کنند که حتما باید برای نوشتن یک فیلمنامه باید چند داستان یا داستانک به آن اضافه کنند که اغلب آنها دچار مشکل سردرگمی می شوند و خیال می کنند که باید حداقل چندین داستان فرعی بنوسید

داستانک در فیلمنامه
این خیلی خوب است که در دل داستان ، داستان داشته باشیم اما باید توجه کرد که در دل داستان نباید بی هوده هر داستانی را به آن اضافه کنیم

نویسندگان نوپا یا شناخت درستی از دنیای فیلمنامه نویسی و قصه گوی ندارند و یا اصلا نمی‌داند که منظور از داستانک و خرده پیرنگ چیست .

آموزش آنلاین فیلمنامه نویسی

اغلب آنها خیال می کنند که برای یک فیلم سینمایی مثلا ۶۰ دقیقه ای و یا ۹۰ دقیقه ای و یا ۱۲۰ دقیقه ای ، باید چند داستان در آن اضافه کنند در حالی که این گونه نیست و داستان و یا داستانک ها متناسب با کشمکش و یا موانعی که قرار است سر شخصیت قرار بگیرد تشکیل می شوند

جزو فیلمنامه نویسی
پس داستان و داستانک متناسب با نیاز شخصیت و موانعی که سر راه او قرار میگیرد طراحی می شود


گاه می شود در یک فیلم سینمای یک یا دو داستان یا داستانک در دل خود دارد و گاه بیشتر از یک و الی دو داستان که البته متناسب با نیاز پیرنگ اصلی داستانک ها نوشته و اضافه شود


نویسنده : علیرضقلیخانی

بدون منبع : حرام

پایان بندی فیلمنامه

چهار عنصر اصلی در فیلمنامه

عنوان فیلمنامه

پایان باز در فیلمنامه

شخصیت در فیلمنامه

زاویه دیده در فیلمنامه

من می خواهم فیلمنامه نویس شوم

داستان ,داستانک ,پیرنگ ,دل ,یک ,فیلمنامه ,در دل ,دل داستان ,با نیاز ,خرده پیرنگ ,داستانک ها

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

myirmoviez fakhtehparvazd معرفی فیلم و سریال دهکده ی آرامش zamaanb گنجینه موسیقی تراست نصب و راه اندازی انواع سیستم های ویپ vistasazehfg ghabglasi